Jumaat, 1 April 2011

5 KERTAS JAWAPAN PELAJAR YANG SEPATUTNYA KENA KOYAK DENGAN CIKGU!!ARGHHH!!

ingat lagi entry KALAU AKU JADI PENANDA KERTAS,AKU DAH HANTUK KEPALA KAT MEJA! ?ok,ini sambungannya.. harap anda semua bersabar sebab inilah kerenah pelajar-pelajar yang ada di Malaysia... *aku sarankan korang Ctrl+klik untuk tumbesaran gambar:)*


1.SURAT MEMOHON CUTI



2.KARANGAN PENGALAMAN MENAKUTKAN



3.KARANGAN "KELUARGA SAYA"


4.KARANGAN ERMM...



5.SEBAB TAK SIAP KERJA SEKOLAH



kepada warga pendidik,sesungguhnya anda semua insan yang tabah sebab sabar untuk berhadapan dengan situasi macam ni..tapi tak mustahil pasti ada tangan yang dah melekat kat pipi kan??aduiyai~~~sabor je la...

adik-adik semua,belajar elok-elok supaya tidak akan wujud kes guru belasah budak lepas tanda kertas exam..ngeee~~
:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

7 ulasan:

  1. kelakarnya...tak habis lagi gelak...tapi bagusla..sekurang2nya ada juga diorang tulis kan?? tak tinggal kosong je...suka yg KAMI PENGGUNA BIJAK...hehe

    BalasPadam
  2. kak zuneta:hehe..hurrmm..aah,kira ok la diorng jawb jgak,tapi kesian ke cikgu yang mmbaca tu,tahan sabor je..huhuhu

    BalasPadam
  3. hehehehe...kelakar tol bila baca...tergelak sorang2 macam x betul...tp pada diri seorang cikgu, mesti tension jew rasa bila kena hadapi karenah macam nie...
    banyak kan bersabar ye

    BalasPadam
  4. hahaha.. lawak gler.. ni snng la keje cikgu time marking paper, just gelak n bagi markah.. patut la cikgu awet muda.. haha

    BalasPadam
  5. kahkahkahkah
    sakit perut akuuuu

    BalasPadam
  6. Bukti pendidikan di negara kita perlukan improvement.. teringat filem hindustan '3idiots'

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...