Khamis, 7 April 2011

[GAMBAR]TOLONG JANGAN MENGADU TENTANG KERJA ANDA!! MEREKA LEBIH MENGETAHUI!!

sesetengah orang selalu mengadu tentang kerja mereka..susah..rimas..penat..tapi pernah terfikir tak yang masih ada lagi orang yang mempunyai kerja yang lebih teruk dari anda?tak percaya?? lihatlah sendiri..

the worst jobs ever01

the worst jobs ever02

the worst jobs ever03

the worst jobs ever04

the worst jobs ever05

the worst jobs ever06


the worst jobs ever08

the worst jobs ever09

the worst jobs ever10

the worst jobs ever11

the worst jobs ever12

kan?hehe..paling setuju yang last sekali..jadi,bersyukurlah dengan apa yang kita miliki sekarang, sebab Tuhan dah tentukan jalan hidup kita begitu..:)

(post sebelum ini> HOSPITAL HELLO KITTY..COMELNYA!! )


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

4 ulasan:

  1. tp kerja tetap memenatkan walau mcmna pn.. hehehe..

    BalasPadam
  2. yang part bangunan 2 mmng mengerikan .. p y ikan 2 apa ek.. hehe.. tp semua kerja 2 mmng mncabar gler.. :)

    BalasPadam
  3. ok..OMG!!kesimpulannye, bersyukur lah dgn ape yg ade..:)

    meh ke rumah,
    ~kerana dia model~
    keep in touch ye...:) ♥♥♥

    BalasPadam
  4. miszy dian:aah..sebab tu kita kena kuat:)

    ibnushukran:betul,hanya yang layak je yang mampu baut,kalau takde diorang,dunia ni xkn sempurna:) errmm..yg ikan tu rasanya tugas dia cek ttuuttt ikan tu..i guess la..

    dda ly:yup..alhamdulillah~:)

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...