Selasa, 5 April 2011

PERISTIWA YANG BERLAKU PADA MALAM PERTAMA DAN MALAM SETERUSNYA

amboi..cepat je klik ye..hahaha..ok,kali ni tak tipu..sekali lagi kepada adik-adik bawah umur,jaga mata dan akal ye,abang dan kakak pun sama...

satu malam,selepas berakhirnya kenduri..babak ini bermula..



hehehe..aku tahu korang pernah baca kan?tak kisah lah,nak post jugak..

kepada semua,ingat..perkahwinanbukan sesuatu yang mudah,pertahankannya sebagaimana anda mempertahankan cinta anda kepada-Nya..jangan hancurkan masjid yang telah indah terbina..pesanan untuk semua dan diri saya sendiri..
:)

(post sebelum ini> HARI TANPA SELUAR?!APA MASALAH KORANG HAA?!! )
terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...