Khamis, 14 April 2011

UKIRAN TEMBIKAI YANG AWESOME!!

korang suka tembikai?lagi-lagi time panas terik kan??hahaha..ciptaan Tuhan yang penuh nikmat.. dan ini satu lagi keunikkan yang Tuhan kurniakan kepada manusia untuk menyerlahkan lagi kenikmatan TEMBIKAI..jom cuci mata dan tahan air liur..jangan meleleh derr..oh,ni masa MELOUN0VY FESTIVAL 2008*ermm..dah lama dah..:(*

watermelon carving

kayuh!kayuh!heyeah!!

watermelon art

kapal yang terkubur di tengah tembikai..

watermelon art

sayangnya nak makan..

watermelon art

bunyi gitar..irama twist~

watermelon carving

monumen bersejarah..

watermelon art

watermelon carving

watermelon art

mesti rumit nak buat..

watermelon carving

watermelon carving

watermelon carving

ok,nganga..doktor nak cek gigi..

aaaaa..

watermelon art

watermelon carving

watermelon art

sejarah mungkin berulang...

cantik kan?cantik kan? (sambil angkat kening..) korang leh buat?apa yang pasti,semua ni perlukan KESABARAN..

p/s;teringin nak belajar buat nih..ada sesiapa sudi hulurkan bantuan?


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

5 ulasan:

  1. wah..memang memerlukan kesabaran ni..kalau sy buat mmg hancur...last2 masuk mulut je..hekhek

    BalasPadam
  2. wowww.... seni nye tgn diorang..
    hmmm... kagum2... :)

    BalasPadam
  3. mmng cantik gler la.. perhh..
    camne dorang boleh wat bgitu halus skli mcam 2..
    klu dapat ni, mmng awet tembikai ni,xnak bagi hancur,simpan smpi 10 thun.. hehe

    BalasPadam
  4. miss eiza:hahaha..sama la kita..kompem tak jadi..

    cujen:ni yang mini punye:)

    jaja:agak-agak kalo kita buat,jadi taK?hurrmm...

    ibnushukran:10 taun je wan?hehe..btol..kalo x awet,lama2 tak boleh panggil tembikai dah..haha

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...