Isnin, 11 April 2011

PEMENANG 1ST GIVEAWAY 2 TAHUN BUNGA KAT TAMAN TEMAN!!

assalamualaikum..baiklah..ini lah masa yang dinanti-nantikan..saya minta maaf sebab saya kena jugak guna khidmat Random org. sebab di awal pengumuman GA ni saya cakap saya nak guna Random,so,tak boleh nak tukar..maaf ye dear semua..

ok,saya umumkan dulu pemenang hadiah misteri..hadiahnya berupa topup RM5 setiap seorang..kenapa misteri?check this out..

INSAN PERTAMA JOIN GA!> KAKNGAH!
INSAN TERAKHIR JOIN GA!> DZAFIRA!

dan ini pula hadiah(topup RM 5setiap seorang) untuk follower no bertuah..disebabkan hadiah topup,so,no bertuahnya diambil sempena nombor telefon kesayangan saya:)


...-5II O369
511-UMILIZA989
369-MEDULLA OBLONGATA

orait!untuk hadiah utama..ada 5 tau..

1st:TOPUP RM 30

SYUFAA!!

2nd:TOPUP RM 10

NANA!!

3rd:TOPUP RM 5

AZZAH!!

saguhati 1:TOPUP RM 5

PRINCESS DELIZA!!

saguhati 2:TOPUP RM 5

MISS EIZA!!

okeh..selesai..jadi ini senarai yang berjaya ye..
-KAKNGAH, DZAFIRA, UMILIZA989, MEDULA OBLONGATA, SYUFAA ,NANA, AZZAH, PRINCESS DELIZA, dan MISS EIZA:)
sila hantarkan details,iaitu... NAMA DALAM LIST NI,RANGKAIAN YANG INGIN DITOPUP (celcom,maxis,dan lain-lain)..
subjek: SAYA MENANG TOPUP TU!!!
(kalau takde 3 ni,tak dapat topup..hahaha..kejam~)
hantar ke fa2_daud@yahoo.com .. nanti saya akan hantar no topup ok dear:)
tempoh 3 hari,kalau takde,saya pilih orang lain..

(Medulla Oblongata,kita mesej kat FB pun boleh dear..hehe..)

akhir kata,terima kasih kepada semua yang menyertai 1st GA saya ni,mohon ampun maaf kalau ada salah dan silap,kepada yang berjaya,TAHNIAH!..kepada yang kurang bernasib baik,jangan risau,nanti saya buat GA dengan hadiah yang lagi best ok!! *sedang dalam perancangan:)*
PSSTT..JANGAN UNFOLLOW LEPAS TAHU KEPUTUSAN,TAK BAIK TAU:)
terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

15 ulasan:

  1. tahniah kpd pemenang :)

    *nak unfollow la.kakaka *tipu

    BalasPadam
  2. alhamdulilahh! hikhik..rzki2..mekaceh..wahh3!! nti syufa kasik email! :D

    BalasPadam
  3. thniah pemenang2~!!

    http://syuhadacatalyst.blogspot.com/2011/04/tawaran-hebat.html

    BalasPadam
  4. Eh orang terakhir join pun dpt hadiah jgak.. hehe.. Tak sia2 join last2 minit.. trime kaseh.. :)


    ex-student smkap ye? sy pun stadi kat sane jgak dulu tahun 2006 form 1.

    BalasPadam
  5. first time dpt hadiah sebab jd peserta pertama joint GCL..
    thanks dear....

    BalasPadam
  6. ekeke psstt tu yang tak boleh nak menahan...

    BalasPadam
  7. tahniah pada semua yg menang!!

    BalasPadam
  8. tahniah buat semua pemenang

    BalasPadam
  9. tahniah buat semua pemenang..


    jemput singgah ke blog kakyong
    n3 terbaru kakyong.com
    Keyword terhangat di pasaran
    Segmen review no. 7 : Dunia Cik Anita

    BalasPadam
  10. salam...saya dah email maklumat...ada terima ke...maaf sebb lambat bg maklumbalas...saya kurang sihat.

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...