Sabtu, 23 April 2011

10 TEMAN LELAKI TERTERUK DI DUNIA!!

(tadi post,gambar tak keluar..chis!kena post balik)

teman lelaki?boyfriend?anda tahu perkataan itu bukan..tak semua lelaki dalam dunia ni baik.. woppss!lelaki,jangan marah saya kerana saya ada bukti..ini senarai 10 teman lelaki yang teruk di dunia,mungkin ada lagi,tapi ini yang hot.. *psstt...perempuan pun bukannya baik semuanya,saya akui:)*>>

1.JEBIDIAH JAMES STIPE-lelaki yang menggunakan teman wanitanya dan iklan online untuk mencabul wanita lain.

Jebidiah James Stipe: the ex boyfriend who used Craigslist to arrange woman's rape

2.DAVID SIMMONS- lelaki yang menghantar gambar seks bersama teman wanitanya kepada keluarga wanita tersebut sebagai kad Hari Krismas!


3.MICHAEL VINSON-lelaki yang merompak teman wanitanya yang hamil untuk mendapatkan duit membeli arak.

Michael Vinson: the boyfriend who robbed his pregnant girlfriend for beer money

4.JACOBY SMITH-lelaki yang membelasah teman wanitanya yang kudung tangan dan kaki kerana menghalangnya menonton tv(wanita tersebut hanya lalu dengan kerusi rodanya sahaja!)

Jacoby Smith: the boyfriend who beat up his armless, legless girlfriend in

5.DUANE LANG- lelaki yang menghidapi HIV+,tetapi memalsukan ujian HIV nya supaya dapat melakukan seks dengan teman wanitanya.

Duane Lang: the HIV+ man who faked HIV test to get his girlfriend into bed

6.SANTIAGO MARTINEZ-lelaki yang membunuh teman wanitanya kerana wanita tersebut enggan membantunya menguburkan mayat bekas teman wanitanya yang juga dibunuh oleh dia sendiri!! (kejadah laki nih!)


Santiago Martinez: the boyfriend who murdered girlfriend for refusing to help him bury previous girlfriend

7.EDTITION THOMPSON-lelaki yang merogol anak(11 tahun) teman wanitanya hingga hamil dan memalsukan kematiannya utk mengelakkannya daripada ditangkap.dia juga memaksa keluarganya untuk menjalankan upacara pengebumian palsu untuknya.

Edtition Thompson: the man who impregnated girlfriend's 11-year-old daughter, faked his death, fled home state, and had his family hold fake funeral

8.GRAYDON SMITH-lelaki yang memaksa teman wanitanya yang hamil(19 tahun) untuk menandatangani kontrak yang membenarkan dia memukul teman wanitanya itu!

Graydon Smith: the man who made his pregnant girlfriend sign a contract allowing him to pound her

9.teman lelaki Jennifer(tak tahu nama)-lelaki yang ingin memutuskan hubungan bersama teman wanitanya dengan meninggalkan nota besar di jalanraya yang sibuk!

Jennifer's boyfriend: the man who broke up with his girlfriend by leaving signs on a busy road

10. tambah sendiri..TEMAN LELAKI NURHANIM AZIZ- lelaki yang memukul anak teman wanitanya hingga maut.. yang ni saya pasti anda semua tahu..dan ia berlaku di MALAYSIA!

IBU mangsa, Siti Nurhanim Aziz dan datuknya, Aziz Sahar menunggu jenazah kanak-kanak itu di Hospital Kuala Kubu Bahru, semalam.

Wahai lelaki…wahai adam..Lindungilah hawa selagi kamu mampu, bukan menyakitinya.. Bimbingilah hawa di jalan Nur-Nya, bukan menyesatkannya...Wangikanlah mulutmu dengan nasihat hikmah, bukan meracuninya..

Wahai lelaki yang punya peranan besar, Jika benar kau mencintainya maka cintailah dia sepenuh hatimu..Jika benar kau kasih dan cintakan wanita itu, jagalah dia dgn baik, kasihanilah dia, lindungilah dia, bawalah dia ke jalan Allah, perbetulkan kesilapannya,terimalah kekurangannya, jadi imamnya dan redhalah padanya..

Hilangkanlah egomu karena itu api yg membenamkan nur kebahagiaan.
Ingatlah wahai lelaki..Moga dia menunggumu di syurga sebagai bidadarimu….wallahualam..

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

6 ulasan:

  1. gila kejam semua laki2 kat atas.... isk3... dunia2.. dah akhir zaman camni r.....

    BalasPadam
  2. no10 tu memang perempuan melayu paling bodoh

    BalasPadam
  3. semua berkaitan dengan seks je kan,,,

    oh ye, nak pukul pom kene ade kontrak, kejadah lah org obsea ni

    BalasPadam
  4. @AkuMuzikFilem bila nafsu mengatasi segala-galnya..nauzubillah..

    BalasPadam
  5. @fiq. dorang ni kkdang ngarut skit..mcm2 nak buat..haish~

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...