Ahad, 10 April 2011

[VIDEO]LIN DAN VS DAVID BECKHAM!! SIAPA CHAMPION??

kedua-duanya hebat,kedua-duanya superb,dan kedua--duanya bakal menjadi lagenda dalam arena masing-masing.. tapi antara dua personaliti ni,agak-agak korang,siapa lagi champion??

hahaha..soalan kontroversi kan?jom,layan dua video ni dulu..mungkin ada antara korang yang da pernah tengok,tak kira,nak korang tengok jugak!ngee~

1.LIN DAN.




2.DAVID BECKHAM.




hebat?? hihi..actually yang Lin Dan tu dikatakan hanyalah video palsu,yang David Beckham tu pulak tak dapat dipastikan lagi..agak-agak korang,betul tak video no 2 tu?? tapi kalau betul la.. tak tahu nak cakap apa..

p/s:lepas ni kita cari pemain profesional lain pulak..dalam kepala dah ada Kaka..(ok,tipu!itu pengaruh perasaan..hikhikhik)

(post sebelum ini> HARI KEMBAR SEDUNIA..BESTNYA ADA KEMBAR!! )

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

  1. semua 2 da bese buat da.. haha..
    gempak gler dorang ni,mmng susah gler nk wat 2..

    BalasPadam
  2. ibnushukran:tu la pasal..cmne diorang leh aim tepat..musykil..musykil...kne selalu practise..patot la champion woo

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...