Rabu, 13 April 2011

DAH BOLEH SEMAK PANGGILAN TEMUDUGA KURSUS PERGURUAN LEPASAN SPM AMBILAN JUN 2011!!

assalamualaikum...ok,berita gembira buat semua adik-adik lepasan SPM,anda bolehlah cek panggilan temuduga untuk KURSUS PERGURUAN AMBILAN JUN 2011...nak cek kat mana? haaa..KLIK LAJU-LAJU KAT SINI..tapi jangan lupa,baca Bismillah..semoga adik-adik terpilih:)


lebih kurang macam ni la keputusannya..
ni adik saya punya:)

kepada yang layak,TAHNIAH YE!waa..suka la dia..buat betul-betul masa temuduga tu ye,akak nak nasihat pun,akak masih takde pengalaman lagi dalam bab temuduga-temuduga ni..cuma nak ingatkan supaya sentiasa tenang,jangan kelam-kabut ok..kata nak jadi cikgu,kan?? :)

kepada yang tak berjaya,takpe,takpe..jangan buat muka..don't..don't.. kan ada banyak lagi.. UPU, MATRIKULASI, PRAUNIVERSITI..haa...banyak..jangan risau,reseki kita sentiasa ada..InsyaAllah.. hahaha..mana tau kan,kita jumpa kat U yang sama.. ececece..jejak kasih..

http://blog.karthiksankar.com/wp-content/uploads/2010/05/teacher3.jpg
so,GOODLUCK!!!
terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

  1. ding dong~~
    musim saya daa lepas pn.. hehe..
    skrg turn adik saya pula..

    dtg nk jmput join lucky draw...
    http://miszydian.blogspot.com/2011/04/dayana-az-dan-miszy-dian-buat-lucky.html

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...