Jumaat, 22 April 2011

KAD UNDANGAN PERKAHWINAN YANG KREATIF! (BUKAN ZED ZAIDI JE )

nak dekat-dekat musim cuti ni mesti akan dapat banyak kad undangan perkahwinan kan? tahniah diucapkan kepada semua pengantin baru!! semoga hubungan yang terbina kekal bersama kasih-Nya..tapi dalam banyak-banyak kad yang dapat tu,ada tak yang ala-ala macam ni?? kreatif dan sweet kan?:)

1.WITH PHOTOS

With Photos  Wedding Invitation


2.WEDDING INVITATION RSVP

Wedding Invitation RSVP Wedding Invitation

3.SCROLL

Scroll Wedding Invitation

4.SAVE THE DATE

Save the Date Wedding Invitation

5.HANDMADE

Handmade Wedding Invitation


6.DIY

DIY Wedding Invitation

7.IN THE BOX

Box  Wedding Invitation

8.FAN

Fan   Wedding Invitation


9.MR & MRS ANDERSON(tengok betul-betul,mereka bukan Brad Pitt dan AJ)

Mr. and Mrs. Anderson Creative Wedding Invitation Examples

10.FACEBOOK STYLE(ZED ZAIDI PUNYA!!)


SELAMAT PENGANTIN BARU!!!!

(post sebelum ini> JANGAN TULIS NAMA PADA POKOK! )


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

6 ulasan:

  1. ehehe kretif..kalo sy nnt, sy bg sms je.. "jemputlah dtg" haa..mcm tu je.. :)

    BalasPadam
  2. waaa memang kreatif... sekurangnya ada gak orang mesia yang kreatif...

    BalasPadam
  3. wah kretif...
    suke kad nombor 2..... kretif gler................

    BalasPadam
  4. syuk:alaaa..x best la gitu,bg la kad..kalau xde kad masa awk kawen nnt,taknak datang! chewah!haha

    BalasPadam
  5. ~nsar~;zed zaidi wakil rakyat msia..hihi

    BalasPadam
  6. sobri:lepas ni nak wat kaad undangan camtu lah..hehe

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...