Selasa, 1 Mac 2011

CATATAN 5:AKU MENANG KE TAK NIH??!!

salam keindahan dunia:)
hari ke-5..

pagi tak berjalan begitu baik..
malas nak cerita..
pukul 10 aku bergerak ke sekolah..
dengan Timah..
nak jumpa cikgu Aida..
saing dengan Solehin dan Bulat..
minta pendapat beliau untuk permohonan ke U..
aku amik kos apa?
hurrmmm..
banyak..aku pun tak ingat..
huh~

pagi tu jugak,
dapat panggilan daripada pihak Celcom..
*celcom ke?*
"cik Fadwa ye?(aku pendekkan ayat)
no cik telah menang cabutan bertuah sempena
ulang tahun Celcom.."
dan bla..bla..bla..
ada ke dia cakap aku menang 5 RIBU RINGGIT!!
WHAT??!!
aku sebenarnya taknak percaya..
sebab aku tanya ayah yang ada kat MADINAH time tu,
ayah cakap jangan percaya..
tapi,abang,ehem..incik tu cakap,
"pihak kami tak tipu cik..sebab kalau kami tipu,
mesti kami akan mintak no akaun cik..
sekarang ni,kami cuma nak hantar wang tu secara manual"
dan dia cakap amik duit tu melalui ATM..
ha?actually,aku tak arif bab-bab bank ni..
*malu*
dan aku cakap kat dia,
"ermm..nanti saya call incik balik ye"
dalam hati aku..
"KALAU betul aku menang,jangan la bagi kat orang lain..pleezzz~"

dan..
akhirnya..dia senyap macam tu je..
~~~~~~~~~~~~

sebenarnya aku rasa ni ada kena mengena dengan bonus yang celcom
tawarkan kepada pengguna yang menambah nilai(kenapa skema ayat ni?)
hampir 10 kali..
pernah dengar kan pasal tu?
baca nih..





dan sebenarnya aku dah dapat bonus yang lain..
>panggilan percuma 1 minggu
>mesej percuma
dan maybe yang dia call tu kot wang bonus yang dia maksudkan..
:(

INCIK!!JANGAN BAGI KAT ORANG LAIN!!!
:(
:(
:(

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...