Khamis, 17 Mac 2011

AKU MIMPI BEN ASHAARI!!

salam keindahan dunia:)

ok,kali ini semangat nak bercerita..tengok tajuk pun dah tahu kan?kan?heh~tak percaya la tu.. actually,memang betul aku mimpi INCIK BEN ASHAARI..even tak pernah jumpa..walaweh~~ dah macam mimpi jumpa artis pulak..

bagaimana situasi ketika itu,aku kurang pasti..tapi yang pasti,beliau datang rumah aku laa..wat gathering blogger...korang gelak?!!KUANGJAQ~

alaa..biasalah..kalau mimpi,emas pun boleh belambak depan mata,KAKA tu boleh jadi pakwe aku..haha..MIMPI..aku rasa mungkin sebab sebelum aku tidur,aku online dulu,jalan-jalan ke blog otai-otai..so,dia effect di situ...hmm..mungkin~



p/s:maaf incik sebab termimpi...:)
terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...