Ahad, 20 Mac 2011

HAPPY BIRTHDAY SAYANG!!

salam keindahan dunia:)

hari ini 20 Mac 2011 ye?? hikhikhik...ok,post kali ni khas buat insan tersayang..hai sayang,kamu tahu kan saya sayang kamu..:) kitorang selalu dating bila dia balik cuti,kitorang selalu ngada2 bila jumpa,kitorang selalu rindu-rinduan bila berjauhan..so,hari ni birthdaynya yang ke-20,dia dah matang,tapi aku belum lagi rasanya..nggee~

NURUL AIN JAAFAR!! WEH KAWAN,SELAMAT HARI LAHIR yang ke-20!!!ko dah tua..hihihi..aku muda lagi..takpe,nnt tak lama lagi aku follow ko ok dear:)


pic zaman sekolah:)


haaaa..nak ngorat la tu,tak bleh,nak ngorat,bagitau aku dulu...hehehe..
*psstt!aku curik pic FB ko..jangan marah aa~*
:)

so,aku abadikan ko dalam blog kesayangan aku sebagai tanda aku menghargai ko kawanku:) kita jauh,aku tak boleh teman ko sambut birthday ko tahun ni..sorry sangat,tapi post ni kira hadiah untuk ko ye..satu dunia baca nih!hahaha~

secara kebetulan,birthday ko sama ngan birthday blog aku nih..hahaha..suke la tu..



so,buat kedua-dua yang aku sayang..

HAPPY BIRTHDAY!!! SELAMAT HARI LAHIR!!!EID MILAD SA'ID!!!
:)


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

  1. happy besday nurul ain!! semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...tacingnyaa de kawan wish sampai lam belog!! yey!! hargai kawan kita sementara mereka masih adaa!!

    sweet wish yaa!!

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...