Selasa, 29 Mac 2011

REMAJA SEKARANG,TEPI JALAN PUN JADI..

amaran keras kepada yang bawah umur,tolong jangan baca entry ni,akak mintak tolong sangat jangan tengok ok dear..



ni antara komen yang di terima..

sya rasa ramai yang salah....tengok bkn mereka ber2 je yang buat salah ...tengok org yg lalu lalang,tengok sapa yg brani tegur mereka.just lintas je..astagfirullah alaziim..sesungguhnya dunia ni dah akhir zaman..Lu pikir lah sendiri..asalamualaikum!

bangga mak bapak dorang bila tengok anak- anak dorang pandai buat macam ni. so dah kawin nanti x perlu nak ajar lg.... Malu pada orang yang bukan islam...

weh!bercinta bukan lesen untuk korang wat benda tak senonoh ok..

bukan berniat nak sebarkan benda negatif,tapi nak semua orang faham yang zaman sekarang,remaja semakin rosak.. dan masyarakat kita pun just ambil ringan perkara ni..

peringatan untuk semua termasuk diri aku sendiri..SEMOGA KITA SENTIASA DILINDUNGI..

p/s:aku tak faham dengan membe dia,dok "han,jangan han!!" tapi tak nak halang gak.. setakat cakap je,tak cukup bro!

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

  1. dah penah tgok kat fb video ni. geram gile la. mmg xtahu malu btol. huh!

    BalasPadam
  2. meluatnya tgk...ramai yg lalu...tpi wat tak peduli je...ishhh segan sgt la...ramai org tuuuu

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...