Sabtu, 5 Mac 2011

CATATAN 9:KORANG MEMANG LA~

salam keindahan dunia:)hari ini hari ke-9.. waaaa!!!!lagi 5 hari mak dan ayah nak balik..weee~
pagi ni macam biasa,banun dan bla..bla..bla..walaupun hari ni hari sabtu,tapi Farouq pergi sekolah juga sebab dia ada latihan catur,esok pun ada..haduiii..tu baru darjah 3,kalau dah besar nanti aku tak tahu lah,ntah2 tidur pun gendong chess tu lagi..

tengahari,masak..buat cocktail..wuhuuuu~terbuat banyak dan mujur berjaya dihabiskan:)petang agak kecewa bila sekali lagi budak2 ni menghabiskan makanan..karipap..aku masak,tinggal sekejap untuk solat,dan...ia habis...aiyaaa..macam ikan pirahna daaa..petang jugak,teman Syarifah singgah rumah Timah,menghilangkan rindu kat kawan aku sorang tu..hahaha..dah la minyak mmotor nak habis,aku pergi bantai bawak ke Selancar 3..nasib baik tak berhenti tengah jalan..hihihi,motor yang baik..weee~sayang anda sangat-sangat!!!


*bersama kawan-kawannnya:)*

so,malam....ngantok..........nak tidur......MAK DAN AYAH..SELAMAT MALAM(walaupun wawa tak tahu kat MEKAH pukul berapa sekarang)~

p/s;kenapa rasa tak cantik bila tulis gena perenggan?hurmmm~

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

  1. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Maaf kerana lama tak berkunjung yerrr .. kerana ade masalah pada laptop aku..baru hantar repair lerr...

    suatu masa dulu aku amat obses pada motor itewwww

    BalasPadam
  2. cantik ler wawa guna perenggan.hehe..
    tapi kalau nak lagi cantik, justifykan perenggan tu bagi nampak kemas.hehe :D

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...