Ahad, 6 Mac 2011

CELCOM!JANGAN LAH SENYAP JE!!!

selamat pagi:) ingat tak aku pernah cerita yang CELCOM ada call aku,cakap aku dapat reward cash,tapi aku tak percaya..aku cakap,nanti..nanti..wuuu...dan sampai sekarang,dia dah tak call-call dah..aiyaa...cash tu kalau sikit takpe,aku tak kisah sangat,tapi ni sampai ribu raban!!INCIK CELCOM!!call lah saya balik!!!

aku bukan apa,cuma risau kena tipu je..ye lah,zaman sekarang ni kan banyak penipuan yang dilakukan dalam bentuk macam tu,so,aku ni kira mengambil langkah berjaga-jaga la..dan aku ni pulak banyak makan semut agaknya,aku lupa yang CELCOM memang akan bagi reward kepada penggunanya..baca ni..aiyooooooooo~



hurmmm...takpe lah,mungkin bukan rezeki aku..its ok~ :)

p/s:aku akan tetap setia dengan CELCOM!!!!
terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

4 ulasan:

  1. @farhad daud
    serius la..kalau tak tak cerita la dalam blog..ayah cakap jgn percaya,so,buat tak layan je la..
    tapi org tu siap bagitau nama,n no ic sekali..tapi sekrang ni dia senyap je,tak call pun..wuuuu~ dia dah amik orang lain ke ha??

    BalasPadam
  2. alahai wawa, betul2 ke? kalau kak farah pun akak hantam dia balik. takkan call pakai fon je kot, at least hantar la surat rasmi kan T_T takpe la wawa, ade hikmahnye tu..

    BalasPadam
  3. @nurfarah nadiah
    tu la pasal..hurmmm..takpe la..takde rezeki..tapi bila dia call,no yg naik 'witheld'..apa tu yek????

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...