Isnin, 28 Februari 2011

CATATAN 4:KORANG SEKOLAH WEH!!


salam keindahan dunia:)

hari ke-4..
pagi Isnin,Farouq dan Fahim pergi sekolah dengan bersemangat..
tak tahu kenapa awal sangat diorang bangun..
buat sarapan,tak makan pun.
huuu~:(

dan hari berjalan seperti biasa..
tengahari,masak..
dan Fahim balik sekolah,
angkat tudung saji,
"wahh!!ayam goreng!!!"
*wat suara upin ipin..bajet comel!*

tak tahu kenapa hari ni sangat penat,
banyak kali aku tertidur,
tapi semua kerja selesai dengan jayanya..
siap basuh sarung kusyen lagi..kikiki

malam mak mesej..
mak cakap,mak kat MASJID NABAWI..
tiba-tiba aku rindu nak makan masakan mak:(
*cepat lah masa berlalu..*

oh,malam mesej ngan ain
walaupun semalam kitorang baru dating..
aku gi rumah dia semalam sebab harini
dia dah nak balik UiTM..
wuu..aku sedih bila dia bagitahu yang dia akan pindah
bulan 3 ni..
waaaa!!!
aku nak dating ngan sape lepas ni weh?!!
kekasih jauh..ehemm!!
ain cakap,
"takpe,ko jangan risau,aku takkan lupakan ko.."
uuu...aku sedih!!

malam jugak Firdaus mesej..
chis!dia pakai iPhone ayah!!
waaaaa:(

dia tanya aku.
"wawa..dulu amik akaun tak?"
aku cakap..
"tak,kak ngah amik bio..
ikut la nak amik akaun pun boleh,
tapi kena banyak buat latihan macam mate"
dan dia balas..
"ok,nak amik akaun la"
aku reply lagi.
"orait..buat pilihan yang bijak..gudluck dear:)"

dan sekarang..
aku penat..
nak tidur...
tidur...
ZZZZZZZZZ~
:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...