Jumaat, 4 Mac 2011

TAK SUKA DENGAN PENONTON DALAM STUDIO RAJA LAWAK 5

anda semua mesti mengikuti perkembangan Raja Lawak kan?
ya,malam ni Epy tersingkir..
tapi,saya bukan nak cerita tentang Epy atau peserta lain..
tapi tentang PENONTON DALAM STUDIO..

perasan tak?
kadang-kadang akan ada suara SUMBANG yang ketawa..
normal la,nama pun Raja Lawak.
tapi masalahnya ketawa ni seolah-olah MEMERLI peserta..
tak kata ianya salah,
tapi kelihatan tak sopan,
ketawa tu,kalau kita dengar pun dah tau dia nak perli..
lebih-lebih lagi bila
peserta raja lawak,
buat persembahan yang tak kelakar..
PASTI ada je suara tu gelak..
kalau aku jadi peserta yang buat persembahan,
panas dah rasa..
Scold_lady
beb!nama pun nak buat lawak,
bukannya senang,macam menyanyi,melukis..
NAK BUAT ORANG GELAK!
KORANG INGAT SENANG KE??!!
tak perlu la nak perli-perli diorang..
mungkin aku ni takde fungsi sebagai penonto di rumah,
tapi sebagai orang yang menonton,
gunalah etika yang betul..
ni bukan gejala yang sihat..
dok perli-perli orang..
booo sana sini..
korang buat peserta rasa down...
haish~~
aku pun tak paham la(LEMAN)
nampak!jangan cakap korang lupa lepas nih(NAZMI)
ok,i love u(R2)
:)

p/s:jadilah penonton dan penyokong yang bertatasusila:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...