Isnin, 7 Mac 2011

CATATAN 10 & 11:OK,TAKDE MOOD!

salam keindahan dunia:)

malam tadi ayah call,ayah cakap ayah balik hari Rabu,which mean bertolak dari MEKAH hari Rabu dan tiba di Malaysia pada hari Khamis..cepatlah masa berlalu,tak sabar nak tunggu mak dan ayah balik..



serius aku cakap,aku memang tak boleh hidup tanpa mak dan ayah,macam mana laa along yang duduk jauh tu,dan macam mana la insan-insan yang sudah tiada ibu bapa..aku bersyukur kerana aku masih diberi peluang untuk menatap wajah mak dan ayah,masih berpeluang cium tangan mereka,dan masih berpeluang untuk banggakan mereka.Alhamdulillah..

YA ALLAH,KAU PANJANGKANLAH UMUR IBU BAPAKU KERANA KAU LEBIH MENGETAHUI BETAPA AKU MASIN MEMERLUKAN KEHADIRAN MEREKA SEBAGAI TEMANKU,PENDORONGKU,DAN INSAN YANG MENCORAKKAN AKU DARI DULU HINGGA SEKARANG.

p/s:sayang mak dan ayah walaupun aku tahu aku banyak kali buat mereka marah dan kecewa:(
terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...