Sabtu, 12 Mac 2011

BILA AKU TERPAKSA TUKAR LAYOUT BARU:(

salam keindahan dunia:)

malam ini,akau macam dah buat satu kesilapan besar.tangan yang penuh inai ni gatal-gatal menggode-gode kod HTML pada blog.sedangkan blog dah elok cun,comei tertarik menarik da boomm!*ok,aku tipu*..dah kesan,impak,akibatnya..



haaaa..hambik ko wawa..gatai lagi nak tunjuk hebat..menangis tak berlagu..cepuk tangan baru tau..dan..aku kena ikhtiarkan untuk kembalikannya kepada normal..waaaa!!!BLOG TAK SIHAT!!watdehel~

kalau usaha tak berjaya,aku terpaksa korbankan layout yg paling aku sayang ni..selamat tinggal sayang..(dah rasa macam clash ngan BF la pulak)



doakan layout aku kembali normal,sihat,dan ceria seperti dahulu..

p/s;sekarang dah tak ada mood nak tatap blog..nak tido ah gini!!!huh~

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...