Rabu, 2 Mac 2011

CATATAN 6:KORANG MAKAN HABIS?!!

salam keindahan dunia:)
hari ke-6..

semuanya berjalan lancar..
Alhamdulillah..
pagi-pagi,bebudak ni dah bangun,
bersiap pergi sekolah..
pagi jugak c.Yati call,
nak ambil baju dia..
*fuhh..nasib baik aku dah mandi..ngggee~*

tengahari,sangat bosan sebab..
BOSAN..
tak tahu kenapa hari ni sangat penat,letih dan tak bermaya..
wuuu..tak suka hari ni!!!

hari ni mak dan ayah dan bergerak ke MEKAH..
sebelum ni mereka di MADINAH..
tadi pun,mak call,mak cakap,
baru selesai buat umrah..
Alhamdulillah...

petang,Farah dan Syakila datang rumah aku,
sebab aku ajak diorang isi permohonan upu,
tak payah gi cc..
sekurang-kurangnya hilang jugak boring aku ni..
melayan si Farah tu..hahaha~

oh!permohonan matrikulasi Bang Cik pun,
aku dah tolong kemaskini..
so,tinggal nak ambil keputusannnya je..

malam...
sangat tak puas hati sebab bebudak ni habiskan mihun,
mihun yang Cik Na hantar..
wuuu:(
nak rasa jugak..
tapi tinggal timun je..
chis!!
takpe,takpe..sabar~~

dan sekarang..
rasa letih lagi..
nak kembali ke tempat beradu..
SELAMAT MALAM..
MAK DAN AYAH:)
ASSALAMUALAIKUM..
:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

4 ulasan:

  1. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ohhhhhhh mee hoon itewwwww ko sungguh kejam tak ajak joint makan sekali....

    BalasPadam
  2. alahai cian..abestu wawa makan ape time tu T_T ahaha. nasib la adik2 semua lelaki. kne la bersaing kuat sikit :p

    BalasPadam
  3. @nurfarah nadiah
    haha..tu la pasal..makan nasi goreng je..wuuu....xpe,tunggu mak balik nnt,siap la diorang..huh~

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...