Ahad, 13 Februari 2011

AKU JADI MODEL!!!


salam keindahan dunia:)
haa..
tengok tajuk je dah tau aku nak cite pasal apa kan..
hihihi..
perghh~
AKU JADI MODEL!!
korang ada?ada?
nak buat korang jeles..
yess!matlamat tercapai derr!!

hahaha
bukan nak bangga la weh,
cuma nak bagitahu..
tawaran jadi model ni
tak semua orang boleh dapat hang tau dak??
yang jelita,opss! yang layak je boleh ok..
heh~
korang buat muka??
korang jeles la tu..
aku tau..
nak tengok pic tu..


cantik kan???
apa?
bukan aku??
ha?bukan ke?eh??!!
rasa macam betul dah..
hehe,sori semua..
ni la pic nyeeewww(sori anwar hadi,i guna 'eeww')

THE VELVET ONION!

LOVE IS A GAMBLE,SOMETIMES YOU WIN,
OTHERS TIMES YOU LOSE..

hahahaha..
ya,AKU MODEL!!
model tangan!!!
serius weh,tu tangan aku,tak tipu..
it taken by my brother,INCIK FARHAD..

woit!aku dengar korang cakap apa!!
"tangan buruk,nak jadi model.."
chis,longkangnya mulut anda ye..
takpe,takpe..
*dendam*

korang ni,apa la..
ingat aku ni KAK HANIS ZALIKHA ke
nak jadi model..
takpe la..
tangan pun kira ok la..
:)

p/s:aku tau korang pernah jadi model,
sebab korang kan santek dan kacak..
weee~
:)


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...