Jumaat, 18 Februari 2011

SIPUT TAKDE CENGKERANG!!


salam keindahan dunia:)
ada satu cerita yang buat
aku nak gelak je sepanjang masa..

pada suatu malam yang hening..
di luar rumah..
mak:F..tolong ambik baju ni masuk dalam bakul..
incik F:okeh..

incik F:eeee...apa nie?!!geli gilewww!!!!
aku:apa?apa?
incik F:ni...SIPUT TAKDE CENGKERANG!!
aku dan mak:?????
aku:weh!tu bukan siput la..
tu LINTAH BULAN!!
kah!kah!kah!!
siput ngan lintah pun tak kenal!!
hadoiyai!!
incik F:eh,macam siput la*blushing*

dan aku rasa nak tergolek-golek macam kena geletek
gelakkan incik F..
wakakakaka!!!!
yang depan,aku..
yang belakang,incik F..

kitorang kembar ke??

:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

4 ulasan:

  1. @farhad daud

    hahaha...
    jgn marah aa..
    kira ok pe,tak tulis nama..kikikikiki

    BalasPadam
  2. kah kah kah.
    tapi wawa nak tahu siape bawak fahaman sifu "siput takde cengkerang"?
    .
    .
    .
    .
    akak lah T_T

    BalasPadam
  3. @nurfarah nadiah
    hahahaa..
    laa..akak ke..kikiki..tapi serius kelakar gile..
    xpe kak..nnt kita wujudkan siput takde cengkerang tu..hihihi:D

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...