Ahad, 27 Februari 2011

CATATAN 3:PENGHUNI BERKURANG


salam keindahan dunia:)

ok,hari ni hari ahad,
Firdaus dan Fauzan akan dah pun balik asrama..
sorang Muar,sorang Muadzam..
nasib baik aku berjaya kemaskan baju-baju diorang..
wooo~

diorang tumpang kawan masing-masing..
well..tu lah gunanya kawan kan?:)
then,penghuni dalam rumah ni tinggal orang..
wuuu..tak best la sikit orang:(

tengahari,masak kue teaw(betul tak eja nih?)
dan aku menghabiskan duit untuk membeli barang yang dah ada kat dapur..
chiss!!
takpe,boleh buat simpanan..
then boleh rehat kejap
sebab kelengkapan adik-adik nak gi sekolah esok,
sume dah aku settlekan malam semalam..
wohohoho..BEBAS!
so,tinggal nak pakai dan pergi sekolah:)



oh!Farouq gi latihan chess,
dan balik bersama 3 kemenangan..
bangga noo dia..chet!
:D

malam,nasi goreng lagi..
bukan malas masak,
tapi tak nak bazirkan nasi yang aku termasak
petang tadi..*rajin sangat la konon*

petang,ayah call..
dari MASJIDIL HARAM..
waaa..bestnye dapat dengar suara ayah!
malam pun ayah call gak,
mak takde sebab ikut nenek..
well,semoga selamat ye sume kat sana:)

dan sekarang,aku kena tidur awal,
supaya bangun awal..

p/s:suka tengok ayah pakai jubah dan kain ihram..
nanti aku uploadkan pic tu ye:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...