Sabtu, 26 Februari 2011

CACATAN 2:KORANG NAK MAKAN APE??


salam keindahan dunia:)

hari kedua~
pagi,aku terrrrrbangun lewat,
dan kena bebel dengan adik-adik aku..
chis..takpe korang..
dan kerja-kerja mengemas bermula dengan lancar..
tengahari,masak!!
woo..
ayam masak merah,sayur goreng,
air carrot berais..walaweh~
alaa..lauk orang bujang..kikiki
oh!tambahan..
sotong masak pedas dan sayur labu..
Cik Bie bagi..
*TERIMA KASIH CIK BIE!!:)*
dan,mereka makan dengan penuh bersemangat..

petang,Ain rumah depan
pesan kat Farouq yang
cikgu ajak dia datang sekolah esok..
ha!esok hari ahad!mana sekolah..
oh!aku silap..
hahaha..
cikgu dapat tahu yang Farouq terer main chess
even masih darjah 3!!
so,cikgu suruh dia datang berlatih,
kalau cikgu berminat,
cikgu nak ajak dia bertanding untuk sekolah..
wuuu..aku tak terer men chess..
dan si kecik tu bersemangat untuk ke sekolah esok..
*psstt..kadang2 tak terduga juga pergerakan dia dalam permainan chess*
??????
mewarisi bakat mak:)

malam,aku ingat nak buat nasi goreng lagi
*chis!pemalas!!!*
tapi bebudak ni ngade..
"tak nak!!nak burger!!!"
hamboiboiboi~
so,aku sebagai pemegang amanah
kena buat jugak burger untuk diorang..selesai!
kemas baju Firdaus n Fauzan nak balik hostel esok..
penat!
sebab aku tak kenal seluar diorang..
kena tanya satu2..
maklumlah,lelaki ramai dalam rumah ni..
so,its normal:)

tadi mak call,dah sampai Jeddah..
on the way nak ke Madinah..
:) :) :)

p/s:harap aku tak bangun lewat lagi:(

:)
p/s:


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...