Jumaat, 4 Februari 2011

TARIKH RESULT STPM 2010

salam keindahan dunia..
ada siapa-siapa dengar tentang result STPM tak?
aku ada dengar aangin sepoi-sepoi bawak berita yang
result STPM keluar 22/02 ni..
BETUL KE??

tapi kalau ikut perkiraan dan andaian..
cuba usha ek..
STPM 2006-keluar pada 15 Mac 2007
STPM 2007-keluar pada 11 Mac 2008
STPM 2008-keluar pada 12 Mac 2009
STPM 2009-keluar pada 25 Februari 2010
STPM 2010-keluar pada ???

rasa-rasa korang bila ye?
aku dah berdebar-debar ni..
mungkin dia nak awalkan supaya yang layak masuk U
dapat masuk awal skit..camtu ke??
hurrmmm....
sape ada kenal incik-incik kat Jabatan Pendidikan tu?
cuba tanya bila keluar result kitorang??
hehehe..tak sabar dah ni..

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

  1. huhu..
    mia pun xsabar dah nak tunggu result spm 2010 nie.^___^

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...