Jumaat, 11 Februari 2011

SERIUS AKU TAK KENAL FAIRUZ SELAMAT

salam keindahan dunia..
hari ni aku memenuhi hampir separuh masa siang aku untuk mengenali insan ni..
huuiii..
serius,masa mula-mula aku tengok nama dia,
aku tak kenal..betul!
aku jumpa nama FAIRUZ SELAMAT pun dalam youtube..

aku ingatkan dia ni just saje je
masukkan video dia dlm utube..
ye la,sekarang ni kan ramai yg upload video diorang nyanyi..
macam ana rafali tue..nggee~
tapi,rupanya aku ni yang agak ketinggalan..
lepas godek-godek utube tu,
baru aku tahu yang FS ni penyanyi..
*malu*
no wonder la suara dia sedap seh!


1st time dengar dia nyanyi..
"eh,sedapnya suara mamat nih!"
(dalam hati)

rupanya dia ni bekas ahli kumpulan Q-Face la..
lagu popular diorang Izinkanlah..
setakat yang aku tahu
masa kumpulan ni ditubuhkan,
semua ahlinya masih bersekolah,
tapi semua kira minat bidang muzik la..

hehehe..cute kan?

ada jugak aku terjah blog dia..

disebabkan aku dah terpikat dengan suara dia..
SUARA ok!
so,nak promote la skit INCIK FAIRUZ SELAMAAT nih..
hihihi..

suara dia best:)
aku tak tau la pendapat orang lain,
tapi bagi aku,LAYAN~


KALAU incik FS ada terbaca entry aku ni(what??!!)
nak sangat dengar dia nyanyi lagu Aishiteru..
macam best je rasenya..nggeee~
boleh kan incik??:)

bila tengok FS,teringat kat kawan aku nih..
SYAHIR SYAFIQ..
muka diorang ada gaya skit la..

ada tak?
takde?ok,fine!!
(nak no?weh,sori la..sini bukan rancangan Cari Jodoh)

p/s:syahir,sori la weh,aku curi pic ko kat FB,
ko tak marah kan?kan?kan?
jangan marah ek..
kita kawan kan??
nggeee~

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

3 ulasan:

  1. Balasan
    1. hehehe... sori intan...pnjam sat naaaa... :)

      Padam
  2. heheehh sy baca ni.. eeheee
    thanks ya.. ada gak org mengblogkan diri saya..
    very much appreciated
    thanks!

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...