Selasa, 3 Mei 2011

[GAMBAR] BEZA ANTARA APA YANG KITA LIHAT DENGAN APA YANG KANAK - KANAK LIHAT.. KELAKAR!

assalamualaikum.. semua orang pernah mengalami zaman kanak-kanak.. tiada duka,tiada masalah, semuanya ceria saja..dan kalau kita perasan,pemikiran mereka berbeza dengan pemikiran orang dewasa seperti kita(cheh!konon dewasa sangat la aku nih!) cuba lihat,betul atau tidak perbezaan pemikiran kita dengan mereka?:)























betul kan?? jangan risau,kita dulu-dulu pun macam ni jugak:) hik~

Setiap anak dilahirkan secara fitrah(umpama kain putih), kedua-dua ibu bapanya yang menjadikannya Yahudi, Nasrani atau Majusi." (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

4 ulasan:

  1. hehehe...lawak2..
    peranan ibu bapa penting untuk mencorak anak,agar setiap apa yg dilihat tidak bermasuk lain dari maksud sebenar

    jom join contest genkcorner

    http://genkcorner.blogspot.com/2011/05/contest-best-candid-picture.html

    BalasPadam
  2. genkconer:betul tu..kadang-kadan bebudak ni susah skit nak faham.. tapi kalau dididik dgn betul,insyaAllah akan mudah:)

    BalasPadam
  3. ehehe betol2.. yang best tang tilam tu... memang benda untuk mlompat2 sbnarnya tilam ni :)

    BalasPadam
  4. syuk:haha..tau xpe.. dulu masa kecik2 dok lompat2 pastu men pukul2 bantal.. kanak ribena betul la..haha

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...