Isnin, 30 Mei 2011

FILEM SERU MACAM FILEM QUARANTINE.. KAN?

assalamualaikum.. ramai yang dah tahu kan tentang kemunculan filem ni di pawagam? saya pun dah tengok cerita ni..seperti yang dijangka, masa tengok iklan filem ni pun dah dapat agak jalan penceritaan(sebab dah banyak tengok cerita hantu dan thriller).. filem ni persis filem QUARANTINE.. tengok dah kan??

jalan cerita dan trend ceritanya sama.. just guna kamera.. tapi leh tahan la bila asal part hantu tu keluar je,dia akan keluar dengan cara mengejut(standard la nak buat orang menjerit..hihi)




http://www.comingsoon.net/gallery/38873/Quarantine_poster.jpg

tapi tahniah jugak la kepada industri perfileman Malaysia sebab banyak keluarkan filem-filem yang kaut banyak untung..tapi jujur cakap,kalau cerita hantu(seram) melayu,dah dapat agak jalan cerita dan rupa hantu tu macam mana..hehehe

http://www.dreadcentral.com/img/news/apr11/seru.jpg

http://cdn.chillnite.com/wp-content/uploads/2008/07/quarantine_monster.png





post sebelum ini> SENI UKIR PISANG PULAK!!


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...