Ahad, 2 Januari 2011

~biLa rASa diRi suDAh tUA~

salam keindahan dunia semua:)
nampaknya masa semakin hari semakin berlalu
tanpa sedar usia kita semakin meningkat
ya..itu sudah semestinya..
tanpa disedari jugak,
usia aku sudah menghampiri 20 TAHUN!!!
(tapi birthday aku bukan hari ni,lambat lagi~)

wooo..
aku sudah tua maa..
kalau orang tanya,umur berapa?
dah takde perkataan belas2 dah,
ada perkataan puluh2 je..
"saya dua PULUH tahun.."

mak aku cakap kalau zaman dulu2
20 tahun,anak dah 2 orang..
hihihihi..
mak,tue zaman dulu..
sekarang zaman intelek,
ramai wanita(cewah,wanita!!)
yang lebih pentingkan kerjaya terlebih dahulu..
tapi aku tak kata semua..
alaa..tak salah pun kahwin awal kan?
sape setuju angguk la walaupun aku tak nampak..

jadi,
kepada sesiapa yang seangkatan
dengan aku..
SELAMAT BERGELAR INSAN DEWASA
aku ucapkan..
jangan sebut diri anda 'BOY' atau 'GIRL' lagi
kerana anda(termasuk aku)
sudah layak bergelar 'MAN' dan 'WOMEN'..
yeah!!

rupa kita pun dah berubah..
dulu camni..
sekarang camni..
eh,silap lak..
hehehe
inilah diriku..

dan silalah join ini..
undangan kepada semua insan berusia 20 tahun:)

so,nasihat untuk semua..
bila usia sudah bertambah,
cubalah untuk bertindak secara matang
sesuai dengan usia kita..
orang tua-tua kata,
budak yang dah besar ni
dah tak molek nak dimarah..
jadi pandai-pandai lah jaga diri masing-masing..
ingatlah orang yang tersayang
(weewwwiitt,cam iklan jalan raya!)
sebelum hari kita semakin menginjak senja:)











terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...