Isnin, 31 Januari 2011

JANGAN BUAT ORANG BERFIKIR BOLEH TAK??!!

salam keindahan dunia..
baru-baru ni aku keluar ngan family aku
benti makan jap..
aku duduk ngan mak aku..
tiba-tiba mak aku tanya..
"budak tu LELAKI KE PEREMPUAN?"
aku pelik..
"ai,mak ni,pelik noo sampai tak kenal lelaki ke perempuan"
terkeluar ayat tu,tapi dalam hati je..
aku pun toleh la belakang..
segan gak nak tengok orang,
tapi disebabkan semangat ingin tahu(chewah!)
aku tabahkan diri untuk toleh belakang..
(alololo ayat~)

aku nampak sorang awek ni
jalan ngan mamat ni..
(ni?korang nampak ke?hahaha)
dengan rambut masing2 dah bertukar warna
aku cakap kat mak aku..
"la mak,mesti la laki ngan pompuan"
pastu mak aku balas..
"tak,mak rasa dua2 pompuan"
aku toleh lagi sekali,
hurrmm...
perasaan ragu-ragu mula muncul..
dari gaya berpakaian,lelaki..
smart..
tapi aku mula musykil part gaya jalan..
pompuan..
takpe..itu biasa..
tapi nampak la satu PART yang menguatkan pendapat mengatakan dia PEREMPUAN!
(pepandai la pikir)
pergghhh..sampai macam tu sekali aku kena berfikir
semata-mata nak tentukan jantina mamat*minah* tu..
hadoiyai~
mesti korang cakap.
"heleh wawa,tu pun nak sibuk ke hal orang.."
bukan niat aku nak sibuk ke apa..
tapi lumrah otak kita ni untuk proses apa yang mata tengok kan?
so,takkan nak salahkan otak plak kot..

apsal aku pikir camni?apsal?apsal??

tapi apa pun,
bukan aku nak burukkan atau apa2 tujuan lain..
malas nak buat ulasan..
tapi kalau tengok dressing dia..
huiii..gila smart
kalau lelaki,dah lama aku tergoda,terpesona..
tapi,ia akan terbantut bila mendapati dia bukan lelaki!!!
oh my!!
apa!bukan lelaki??!!!

:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...