Jumaat, 28 Januari 2011

PAK LONG ACCIDENT!!

salam keindahan dunia:)
baca tajuk pun dah tau aku nak cerita apa kan..
ya,Pak Long aku accident:(
Pak Long aku ok,bukan Pak Long korang..
nape aku tulis pasal ni?
hey!sukati la..S.I.B.U.K je!

Pak Long accident kat KL..
otw nak hantar anak dia(bang long) interview kerja..
keadaan beliau:ok cuma sakit dada,mungkin sebab seatbelt..
kereta:kelisa masih dalam rawatan..
bang long still boleh pergi interview
sebab Mak Teh aku tinggal kat KL,so boleh hantarkan dia..
alhamdulillah..

Mak Long pulak
sanggup drive sesorang dari Sg Petani ke KL
sebab dia risaukan Pak Long..
(ok,sangat terharu~)

sekarang aku harap Pak Long akan sihat sepenuhnya..
macam dulu..
suka tengok Pak Long gelak..
:)

Bang Long
wawa tak pasti Bang Long akan baca atau tak entri ni
tapi tak pe..
jangan risau
mungkin ni dugaan,
kadang-kadang kita tak tahu yang dugaan tu adalah
permulaan kepada sebuah kejayaan..
InsyaAllah..
be strong bro:)
p/s:semua,doakan Pak Long aku sihat ye:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

4 ulasan:

  1. semoga pak long awk cepat sihat...

    sama2 la doa kan die :)

    BalasPadam
  2. saye mewakili blogger semalaysia mndoakan agar beliau cepat sehat:)

    BalasPadam
  3. semoga pak long akan cepat sembuh dan sihat seperti selalu

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...