Jumaat, 31 Disember 2010

~enTRy terAKhiR tAHuN iNi!!~


selak-selak kalendar
dah tinggal sehelai..
maknanya sudah menginjak akhir tahun..
maknanya juga sudah tiba TAHUN BARU 2011!
wah,wah,wah..
suka sangat..
serius teringin nak tengok bunga api!!


seperti biasa
orang akan bercakap tentang azam dan matlamat baru
azam aku??
as usual
manjadi yang lebih baik daripada yang sebelumnya..
tahun lepas azam aku
nak jadi pelajar yang terbaik..
ye..azam sejak dari tahun 3 yang tak pernah tercapai
hehehe..
manusia..sentiasa tak berpuas hati dengan apa yang ada..
hmm..aku cuma ingin sesuatu yang lebih baik..

azam besar tahun 2011..
>aku akan pastikan nama aku tersenarai dalam salah sebuah
UNIVERSITI
apabila keputusannya keluar nanti..
(sepatutnya azam tu tahun lepas punya kan?)
standard bagi seorang pelajar lepasan STPM..
:)
doakan aku pembaca semua
sesungguhnya doa adalah senjata orang mukmin:)

anyway..
semoga tahun ini adalah tahun yang baik
untuk aku,awak,anda,dia,beliau,
mereka,kita,
baginda,tuanku.
dan terutamanya
pemimpin negara kita..
oppss..tiada isu politik di sini ya!

yang penting berusaha dan terus berusaha!!

on your mark,get set,GO!!!

oh ya!aku terlupa sesuatu..
HAPPY BIRTHDAY
kepada semua 'anak-anak akhir tahun'
(?????)
anda semua adalah penutup tahun yang cukup sempurna
semoga bahagia selalu hendaknya
dari aku untuk korang:)
ucapan istimewa untuk
dan semua yang lahir pada tarikh 31Disember:)

apa?
hari ini besday saya??
OMG!!
thank you semua..
saya terharu~

p/s:aduiyai..tahun ni umur aku dah 20..rasa macam dah tua la pulak..20..20..20..


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...