Ahad, 23 Januari 2011

~foLloWEr bERkuRang!!~


wuuu:(
awat berkurang follower aku..
aiyaa..
xpe,xpe..
its ok..
tapi mcam pelik..
mesti ada yg remove blog aku dari senarai bloglist diorang..
hahaha..kelakar betul lah..
anyway,tak rasa penting pun
sebab tujuan aku berblogging pun bukan nak ramai follower
atau nak famous,ops!!
haha..
ataupun nak tambah pendapat..no..no..
earning pun baru seringgit dua..
celah gigi je..
kuikuikui...
aku cuma nak..
ermm..
ermm...
tak tahu apa tujuan aku berblogging..
mungkin nak mengisi masa lapang kot(dah jadi macam hobi plak)
apapun..marilah teruskan berblogging
jangan sampai patah-patah jari tu sudah..
:)


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...