Jumaat, 7 Januari 2011

~mERekA seRupA??~


bagi sesiapa yang alert dengan perkembangan hiburan
anda tentu tahu drama baru yang ditayangkan
di tv3..THANK YOU..
drama korea..
actually aku langsung tak minta drama korea..
dan kawan-kawan aku akan marah aku dan cakap..
"ha!tak minat??!!rugi..rugi.."
anyway..xpe..bukan itu yang aku nak ceritakan..

aku nak cerita tentang pelakon dalam cerita itu..
alaa..yang budak tue..
Seo Shin-Ae nama dia..

chomel kan..
comel tertarik menarik dia memang da boomm..
hahaha..
dan ada spekulasi yang mengatakan insan ini mempunyai iras
seperti Seo Shin-Ae..
rasanya macam takde..
haish~

gigi sama kot..hahahaha..




jadi,dengan ini aku nak promote korang cerita ini
walaupun aku tak minat cerita Korea..
sila tekan-tekan SINI untuk keterangan lanjut..
usha-usha youtube,
tengok VIDEO INI..
sangat sweet la seh!!
hihihi..

kawan-kawan aku ramai gak yang minat Korea..
huish..kipas susah mati drama Korea la katakan..
antara sebabnya..
pelakonnya sangatlah mencairkan hati mereka..
wah,wah..
contohnya mereka ini..


aku tak tahu nama diorang..
tak leh besar-besar picnya
bukan hensem sgt pun..
hihihihi..
peminat korea..
maaf ye..
biasalah,setiap orang ada pandangan dan minat
masing-masing..

tak salah pun nak layan cerita2 macam ni..
Yang penting kita tak lalai
daripada tanggungjawab kita:)
setuju!!

p/s:thanks incik google untuk pics tue:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

  1. http://www.archive.org/details/BuyTylenolNoPrescription_630

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...