Khamis, 6 Januari 2011

~reSUlt MueT dAh keLUar!!~


baiklah..
nampaknya hari ini telah diumumkan
keputusan Malaysian University English Test(MUET)
sesiapa yang berkenaan boleh tekan SINI untuk
menyemak keputusan anda:)

siapa yang dapat band 6
aku ucapkan tahniah sangat-sangat..
hebat wooo..
weeewwwiitt!!

aku?
aku mestilah dapat ben 10..
hahaha..
gurau~
band 3 saja..
hehehe..
i bukannya hebat sangat..

thanks diucapkan kepada MR NG
guru MUET ku..
thank you sir..
saya tahu saya banyak main-main dalam kelas sir..
sorry ye sir..
:)

sir Ng!!

jadi sekarang
tinggal Result STPM sahaja yang tinggal..
berdebar-debar jantung..
doakan aku ye semua..
semoga kejayaan menjadi milik kita bersama..
AMIN~





terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...