Isnin, 1 Ogos 2011

SIAPA CAKAP LELAKI TAK CEREWET MASA BERSHOPPING??

assalamualaikum.. 2 hari lepas(cerita dah lapuk..T__T) temankan adik-adik pergi shopping baju. disebabkan semua adik-adik lelaki,so,tak terasa la pulak nak shopping untuk diri sendiri sebab takde geng..haish..

mula-mula dah buat jangkaan.. 'owh,budak-budak ni beli baju mesti sekejap je..' tapi! akhirnya,kami menghabiskan masa lebih satu jam kat bahagian pakaian lelaki saja.. demm..tak sempat nak usha benda lain..

rupa-rupanya saya dah silap perhitungan, adik-adik saya dah besar, dah pandai buat pilihan sendiri.. huhuhu.. situasi kerap berlaku saat tu:

saya: Fauzan,baju ni nampak cool..amik yang ni la..
dia:tak nak,macam budak-budak.
saya:uishh..dah dewasa sangat ke..baru tingkatan 2(dalam hati je..haha)

saya:Firdaus,ni cantik!!
dia:hmm..ye la.. (toleh,dan berlalu pergi)
saya:@#$%$^%$#

saya:Aouq,kak ngah rasa yang ni cantik,ce try,ce try..
dia:tak nak,dah amik yang lain dah tadi.. dapat lima..*muka bangga*
saya:lima?!kak ngah pun tak pernah beli banyak2 dalam satu masa,lelebih pulak budak ni..
dia:hehehe..alaa..yang murah je..

nasib baik Fahim sorang je yang dengar cakap.adik yang baik..huhu


dah pandai pilih sendiri
dah besar dah adik-adikku..
iskh..iskh..*terharu*

sepanjang shopping tu,rasa sangat pening dan geram.. lama gila!nak beli baju je pun..MEMILIH MACAM PEREMPUAN!(tu ayat yan banyak keluar masa tu)

jadi,memang betullah lelaki pun cerewet masa shopping kan?kan?kaum lelaki,mengaku! haha..ok la,maybe anda semua cerewet sebab nak pastikan penampilan anda terjaga dan anda akan berasa yakin dalam berpakaian,kan? ok,DITERIMA!! :)

p/s:jadi,lepas ni jangan cakap perempuan je cerewet ok:)
terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

  1. memey arrr
    laki mmg cerewet pon
    bebudak kelas aku yg laki la
    kalo shopping ke,makan ke
    sume memilih
    hish nyusahkn betul
    haha

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...