Jumaat, 5 Ogos 2011

KAU DAH ADA AWEK BARU, KAU TINGGALKAN AKU! BAGUSLAH CAMTU..

assalamualaikum.. hai.. habis madu sepah dibuang.geram betul! tak pernah fikir perasaan orang. marah ni.. lepas segala kasih sayang aku berikan.. sampainya hatimu.. T__T



sekarang dah jarang balik rumah.. balik pun bila nak makan je.lepas tu keluar balik usha awek lain. perghh..panas je aku tengok.. maklumlah,sekarang musim menggatal kot.

dulu selalu ada kat rumah,baring-baring kat aku minta dibelai sampai dua-dua tertidur.. dulu,selalu ada depan mata aku bila pagi-pagi keluar bilik.dulu, selalu teman aku sidai baju pagi-pagi.. dulu, selalu teman aku online malam-malam. sekarang...kenapa mesti ada musim mengawan?!!


Tompok

semalam mamat (??) kat atas ni bawak awek dia balik rumah,aku takkan sesekali restui hubungan korang..huhu,kejam bukan?:) haish~terpaksa terima lumrah alam yang setiap makhluk ada pasangannya.. semoga korang berbahagia. tolong jangan buat bunyi bising, aku geli dengar korang bermesra..

p/s:aku tau korang takkan terpedaya dengan tajuk,kan?hehehe~bagus:)

MAKHLUK KECIL PUN BOLEH BUAT MANUSIA SENGSARA


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

  1. huk3 .. tak terpedaya pon...
    khelass lah mamat kat atas nih ciap balekk awek gituu.. patot ade yg jelesss tuh ! huhu

    salam ramadhan from : CM follower baru kat sini :)

    BalasPadam
  2. @CikMiMiey tu la pasal.jeles tahap tertinggi ni..:)haha..
    welcome!!!

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...