Khamis, 14 Julai 2011

SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN IPTA LEPASAN STPM 2010

assalamualaikum... semakan ni saya post awal sikit sebab risau esok tak mampu nak post lantaran perasaan berdebar. buat pelajar lepasan STPM 2010,esok(Jumaat) 15Julai 2011 adalah penentu masa depan kita semua. bersedialah tepat jam 12 tengahari,semakan boleh dibuat.

KLIK SINI DENGAN LAFAZ
بسم الله الرحمن الرحيم

kepada yang berjaya,tahniah saya ucapkan,tanamlah niat sebaik mungkin untuk terus menimba ilmu dan mecapai cita-cita kita.kepada yang kurang bernasib baik,kuatkan tekad,kita takkan selamanya dalam kegagalan.percayalah,Allah takkan biarkan hamba-Nya yang bersabar untuk terus dalam kekecewaan.pintu rezeki masih terbuka luas,InsyaAllah..

insyaAllah esok saya akan post tentang keputusan permohonan saya.semoga harapan akan terus menjadi kenyataan,kerana saya percaya,Dia telah menetapkan yang terbaik untuk saya kerana Dia Maha Mengetahui..AMIN YA RABBALA'LAMIN..

http://3.bp.blogspot.com/_RVpA7s5EL08/TBotj6Oj_eI/AAAAAAAAAIE/l7Lxov53eIs/s1600/upu.jpg

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...