Jumaat, 15 Julai 2011

ALHAMDULILLAH USM REZEKIKU.. PENANG, SAYA DATANG!

assalamualaikum..ingat lagi ENTRY INI?ya.. ini keputusannya.. seperti yang diimpi,yang diidam dan didoakan siang malam..


alhamdulilah Ya Allah.. UNIVERSITI SAINS MALAYSIA! dapat juga kos pilihan pertama.. sekarang,debaran dan terjawab.. inilah rezeki yang tak terhingga daripada-Nya..sesungguhnya Dia lah pemberi kebahagiaan dan kasih sayang..Subhanallah..

terima kasih kepada mak dan ayah yang sentiasa doakan saya,kepada guru-guru yang terus membantu saya, kepada kawan-kawan yang terus menyokong dan memberi semangat kepada saya, dan semua yang menghargai saya..sangat gembira tadi,GEMBIRA SANGAT2~

p/s:orang penang,tunggu kedatangan saya InsyaAllah.. chewah!semangat la pulak.. terus doakan kejayaan NUR FADWA BINTI DAUD!

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

16 ulasan:

  1. alhamdulillah.. dapat p penang nuh... gud luck dengan dunia U dik~ hehehhe

    BalasPadam
  2. tahniah...
    awak ke penang..
    saya ke kedahhhhhh .. :)

    BalasPadam
  3. bakal cikgu !! eheh..
    cikgu fadwa ;) tahniah!!

    BalasPadam
  4. kak senyumSOYA:thanks a lot kak.. insyaAllah,doakan kejayaan saya:)

    BalasPadam
  5. syue shada: wah,ke utara juga.. tahniah ye dear..semoga kejayaan milik kita bersama..:)

    BalasPadam
  6. syahridzeah:hehehe..insyaAllah.. thanks a lot..awk pun gudluck di UMS ye:)

    BalasPadam
  7. tahniah kat awk! usaha tangga kejayaan! and dapat pon pilihan pertama kan..selamat sambung belajar!!chaiyok2!

    BalasPadam
  8. tahniah..

    selamat melanjutkan perlajaran ke universiti..

    jadilah mahasiswa yang tahu akan hak dan tanggungjawab sendiri..

    insyaAllah..

    blog anda akan dipromosi pada pukul 1 ptg ni..

    BalasPadam
  9. wahh.. fadwa ke penang.. tmpat sama la kita yep, p sy uitm je la.. huhu.. apa2 pun tahniah k!

    BalasPadam
  10. ibnushukran:thanks hizwan.. uitm pun best gak.. yg pnting PENANG jugak.. kena blaja mkn pasembok nih(btol x eja ni) hehehe..:)

    BalasPadam
  11. tahniah!!
    sy tunggu di usm ok..heheheh..mengalu-alukan kedatangan awk..:)

    BalasPadam
  12. Fawlin:thanks akak!! ada rezeki,kita jumpa:) tak sabar ke tempat idaman saya sejak kecil..hehe

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...