Jumaat, 3 Disember 2010

~TanGLed..aNImasI rOManTis~


baiklah..
kepada semua peminat filem animasi,,
anda semua tentu sedia maklum
filem ini sudah pun keluar
TANGLED!!!

walaupun aku tak tengok kat cinema
tapi..
hehehe..
pepaham je la mana dapat..
thanks Mr. Torrent!!
muaahh~

aku suka filem ni
sebab
>kartun yang cun-melecun
bukti:
comel kan??

>hero yang hensem
bukti:

>kelakar
and
>best!!!!!!!!!!!!!
(walaupun cerita ini sangat tidak logik..perhatian,SANGAT tidak logik!)
kenapa?

rambut panjang gila!
boleh buat selimut...

bersama post ini
aku selitkan sedikit babak yang aku minat..
check this out~



sesumpah ni chomel sangat!!



satu yang aku perasan..
mata Rapunzel sangat besar!
dan gadis comel ni ada 2 gigi arnab..
hahaha..cute!!

ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi..
tengok mak dia laa..
sebijik!
aku tak nak citer ending dia camne
nnt tak best la kan..
tengok la sendiri..

so,kesimpulannya di sini
aku nak anda semua tonton filem ni..
kepada yang da tengok..
jawab soalan aku
best x citer ni?best x??
tengok tau..
tak salah orang dewasa pun tengok kartun..
standard apa..
(lagipun korang tak semestinya matang sangat..kikiki~)
okeh..have a nice fantasy with TANGLED!!
:)

p/s:teringin nak cipta satu cerita fantasi sendiri..
hakhak..kreatif sangatkah diriku ini???
weh!exam laa..ko layan kartun apsal??!!

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

6 ulasan:

  1. oit!!tu laptop sape tuh..
    tgok desktop..cam baru jew..

    BalasPadam
  2. cita cartoon pn best pe...hehheeh

    BalasPadam
  3. laptop along yg wawa amik tu laa..
    wawa da tukar window 7..
    hehehehe..
    cntek x??

    BalasPadam
  4. yup.tepat sekali..
    cite kartun best!!!!!!!
    (^_^)!!

    BalasPadam
  5. uishh!! da kuar eyh download? quality pic cantik x?

    BalasPadam
  6. x santek sangat..
    leh la stakat rasa puas ati dpat layan cite ni..

    tnggu yg ori la,baru best:)

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...