Selasa, 30 November 2010

~lAGu pADa bLOg mENgaNgGu??~


salam keindahan dunia..
hari ini mood sangat tidak bagus
kerana telah dikritik oleh 'insan yang terlebih jujur'
perhatian!TERLEBIH JUJUR!!
ingat bagus ke??
hmm..ntah la..
apa yang dikritik ialah...
"lagu kat blog xleh buang ke?
bising laa"
hoit,hoit,hoit!!
aku x marah ko depan2 sebab ko kawan aku k..
aku hormat ko..
tapi hati dan perasaan ini x dapat nk maapkan anda wahai sahabatku..
ok la,fine,aku amik dari sudut positif la..
THANKS!!

kerana itulah,
sejak hari ini,blog aku sunyi dan sepi..
kosong tanpa kata..
oh...

xpe,mgkin betul jgak kan..
menganggu hingga orang stress..


hohoho...
lepas ni kena amik lagu yang lembut2..
layan orang kabor..

apa2 la..
aku ni jenis xleh orang kutuk,
mmg panas..
tapi masih ada sedikit kesabaran dalam hati kau ni..

to my FREN!
mekasih la yek..
kalo ko baca post ni,terasa ke,apa ke..
msg la aku..
pe2 hal kita bincang ok!
ha,nk marah la tu..kui,kui,kui..

fakta:diam adalah lebih baik:)

p/s:x baik tau kutuk2 orang..
kalo dapat org cm aku,xpe sbb aku x reti nk mrh..(chewah!)
tapi,dapat org yg xde kesabaran di dada..
mau kena makan..
aumm..

jap,jap..
tu edison chen ke????
oh tidak..
nsem kan?kan?kan?


kan?kan?
hambik ko..
aku bukan obses..
cuma agak 'ter' tak terkawal diri..
kikiki..

tapi sayang,
mamat nih penuh dengan skandal plak..
adoiyai..
kenapa bnde macam ni selalu melanda org nsem??
kenapa??!!

kesimpulannya,jgn jadi nsem sangat..hehehe



terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...