Jumaat, 24 Disember 2010

~hAPpy anNIveRSarY!!!!~


wah!wah!!
pejam celik,pejam celik
dah sampai hari ulang tahun perkahwinan..
ha!aku?
weh!bukan la!!
ini istimewa buat ayahanda dan bondaku yang terchinta!!

dah 21 TAHUN dah..
Alhamdulillah..
ececece..suka la tue wawa buat post untuk mak..
mak selalu komen kenapa aku tak pernah tulis entry pasal dia..
hehehe..
ok mak,
this is special for u!!


ya!!
SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN YANG KE-21!!
24/12/1989
(this is the day!!)
weewiittt~
semoga hubungan yang telah terbina setelah sekian lama
akan terus kekal selama-lamanya!!

terima kasih atas segala pengorbanan yang dicurahkan
demi membesarkan anak-anakmu ini..
dari jahil tak tahu apa-apa
sampai lah dah besar panjang
dah pandai bawa diri di tempat orang
dah boleh fikir mana baik dan buruk
TAPI..
kami masih dan akan sentiasa perlukan
kasih sayang dan bimbingan
daripada
MAK DAN AYAH!!


my lovely father ever!!


sweet kan?ahaks!!

attention!!!!
I LOVE MY PARENTS!!!

p/s:sangat teringin nak datang masa kenduri perkahwinan mak dan ayah
hahaha..gilakah aku??
ngeee~

mak ngan ayah atas pelamin
aku pun jerit
"tue mak ngan ayah saya!!"

hahaha..
mengarut!

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

  1. Salam ...waa hebatnya.

    Http://hasrulhassan.blogspot.com

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...