Jumaat, 10 Disember 2010

~aWard LAgI!!!~

baiklah,baiklah..
walaupun aku sedang sibuk dengan exam sekarang(chewah!)
tapi aku bukanlah seorang yang pelupa kepada sesuatu yang istimewa..
Alhamdulillah..

so,dengan ini saya selaku pentadbir di wilayah ini,
nak ingin memberikan pengikhtirafan kepada
yeah,tepuk!tepuk!!

cik cantik manis ini ialah follower ke-100 saya!!
weee~~~
so,nk promote gak la blog beliau..
sila la fly blogwalking ke sana ye..

thanks a lot..
jadi x best la kalo setakat thanks je kan?
nanti merajuk pulak cik efa..
hehehe

alolololo...jangan merajuk walaupun anda cute..

so,dengan rasa bangga teruja,
saya nak beri award kepada kak efa!!
chewah,terus panggil akak..
alaa..betul la..
bak kata Rasulullah,
hormat pada yang lebih tua,sayang pada yang lebih muda:)

jadi,kak efa..
amik la award ini..
x cantik sangat pun,tapi ini tanda saya menghargai anda:)
(tetiba rasa diri ini sangat baik)
ngee~


p/s:impian kecil da tercapai nak cukupkan jumlah follower sampai 100
impian kecil seterusnya bakal menyusul tiba..
semoga dikalbukan..InsyaAllah..
Amin~

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

3 ulasan:

  1. saLam...
    hYe!
    h0neyz wat c0ntest...
    j0m j0in...
    http://miszh0neyz.blogspot.com/2010/12/misz-h0neyz-1st-c0ntest.html
    ;)

    BalasPadam
  2. tahniah utk award..cantik award..

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...