Rabu, 15 Disember 2010

~eXam tAMat akHirnYa~


15/12/2010
exam STPM 2010 telah pun berakhir..
diminta kepada semua pembaca supaya
mendoakan kejayaan petadbir wilayah ini..
terima kasih..

keadaanya masih seperti peperiksaan besar lain..
cuma agak tak meriah kerana calon hanya seramai 24 orang..
pengawas peperiksaan pun dah macam malas nak jaga..
bosan weh!tengok muka yang sama je
kalo comel tak pe gak
ni..
(kawan2,aku tak maksudkan korang..nggee~)

jadi,perasaan sedikit lega dan senang hati

bayangkan dalam kostum itu adalah diriku..
huhuhu

tapi sedikit risau
tentang keputusan yang lama lagi nak keluar..
kenapa la result keluar lambat..
hadoi..penat nak tunggu..
kalo SPM dulu takpe la
ada PLKN..
ada gak keje aku menggelapkan kulit
menyakitkan tekak dok kiri kanan!,kiri kanan!
tapi sekarang takde PLKN untuk lepasan STPM la
hahaha..takpe..
lepas ini aku dah tak merasa da pakai baju biru tu..
uuuu..kenangan..

jadi,aku rasa aku boleh la men'fokus'kan minda aku
dalam kerjaya BLOGGING..
woooo..i like....

kepada rakan2,jaga diri anda semua baik2..
aku dengar korang buat benda tak senonoh,siap korang..
tapi percaya la..
aku akan rindu korang sangat2
SANGAT!!
dah macam2 perangai kita buat
dah macam kanak2 ribena
even umur semua da lanjut da
dah boleh panggil warga emas
tapi perangai still like budak tak dapat gula2..
hahaha..
*mood RINDU!!

aku budak topi merah..
gigi kami adik beradik!!
huhuhuhu..

sempena hari last..
dapat hadiah..
weeeee...
nak?
woo..lemak ah!!


zoom skit..



uuu..
I .... U


p/s:apa nak buat time cuti ni???
ADA CADANGAN BERNAS??





terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

  1. membaca,mencari info maner nak lanjutkan pelajarn,cari kerja part time

    BalasPadam
  2. niat nak cari kerja..leh tambah pendapatan:)
    (kalo ayah izinkan:(

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...