Isnin, 6 Disember 2010

~jOm tiNGkaTKan peNGunJunG BloG anDa:)~


okeh..apa ini??
ini ialah salah satu cara untuk promote blog saya,anda,kamu,mereka,kita...bla,bla,bla..
untuk makluman lanjut,sila klik saja banner di atas^
sila,sila...

actually aku masih ngak ngerti pebende ni..
tapi disebabkan ia nampak best,tarik menarik tertarik da boomm..
maka aku pun men'join'kan diri ini even aku x paham..
weh,kuangjaq,cakap aku lembap..
helo!bukan lembaplembab,lambat paham je..ok..

syarat2 kelayakan(dah macam borang permohonan plak)
boleh klik sini..


ok,nak memenuhi syarat..
"Saya suka berblogwalking kerana..

boleh mengupgrade jumlah sahabat.
cari entry best.
tambah ilmu di dada.
leh dapat hadiah..weee~

jadi,nak tag sahabat kesayangan hamba:)


so,untuk keterangan lanjut,sila layari...
(ayat aku da skema skarang..ngeee~)

p/s:tajuk tu membuatkan orang teruja nak tau pasal bende ni..
bloglarian..larian..hurmmm..


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

5 ulasan:

  1. wah selamat ber blogjoging la kann.. lalalaa

    BalasPadam
  2. along:hehehe..ni baru skit la..orang len da beribu2 maa...

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...