Jumaat, 13 Januari 2012

KORANG DAH AMBIL BAUCER BUKU KE BELUM? TERIMA KASIH!!



wah!wah!wah! setiap pelajar IPTA telah menerima baucer buku bernilai RM 200!! alhamdulillah... ringan sikit beban.. terima kasih! terima kasih!

tengahari tadi pergi Queensbay, singgah sekejap kedai buku Popular, punyalah ramai orang, semua muka-muka ala-ala ulat buku gitu.. bagus..bagus.. macam-macam buku diorang beli,dan hampir kesemuanya menggunakan baucer yang diterima! hahaha.. laju je korang ye.. pantang orang nak belanja sikit.... niat nak simpan untuk sem depan je la baucer tu.. :)

p/s: sape-sape tak ambil lagi baucer, cepat-cepat la ambil.. tak nak guna takpe, hulur-hulur kat sini.. hehehe

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...