Isnin, 9 Januari 2012

KENAPA PERLU DORAEMON? TUHAN KAN ADA.

menjalani minggu final exam dengan penuh kebimbangan, cari nota sana sini, diselitkan dengan banyak sedikit kebosanan memang sesuatu yang memenatkan. spend a lot of time with IQA, MIRA, dan ARI untuk berfoya-foya study. thanks korang teman aku sepanjang aku kat USM ni.. aku akan rindu korang msa cuti nanti (touching tak? hihihi)

semalam, masa buku dah tak larat nak diangkat, mata dah tak larat nak dibuka, air dah habis satu jag, rasa betul-betul penat. then acidently terjerit
"kalau ada Doraemon kan senang!boleh jugak mintak roti belajar tu. tekap kat buku,pastu makan.. terus ingat!" tiba-tiba terus terdiam. Ya Allah,kenapa sampai macam tu sekali ayat yang keluar? sedar tak Fadwa yang kau ada Yang Di Atas tu? sepatutnya Dia yang kau pohon!


usaha masih seciput,mengeluhnya sebeban.. astaghfirullah...

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum 
kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ” 
QS 13:11

ampunkan aku Ya Allah
terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

  1. elehhhh....dr sendiri yg mengeluh..aku tahu ko pasti merindui aku si bdk comey...me kacey!!tw dh :-p

    BalasPadam
  2. @PriNcEsS_HaNa hahaha...mst la aku rindu ko weh.. ko je yg rela denda aku berdiri atas kerusi masa study.. hahaha...miss u dear:)

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...