Jumaat, 3 Jun 2011

EVEN BALIK KAMPUNG,ENTRY MESTI POST JUGAK OK!

assalamualaikum... saat entry ni dipost,rasanya saya sudah bergembira tunggang terbalik kat kampung..dari Pahang ke Kedah weh!jauh tu..dah berapa lama den tak balik kampung,sampai terasa nenek den sebab cucu dia dah lama tak balik..huhu..maaf tok..


balik kampung!!hoyeah!!

rasanya last balik,masa raya puasa tahun lepas..huii..memang patut atok merajuk.. aduyai, apakan daya, selalu ada yang menghalang..

kat kampung,dah tentu-tentu saya tak dapat online,so,auto publish la ye:) tapi kan,dengar cerita kat kampung den dah ada bukak cyber cafe!! korang jangan gelak ok,kampung den sedang membangun,tapi den sayang kampung den sebab masih ada sungai,ada dusun..korang ada?ada?

lepas ni boleh la saya online skit-skit kat CC tu.. u know la saya macam mana kan,mana boleh berjauhan dengan blog kesayangan hamba nih..so,kena la cari masa untuk jenguk-jenguk..



p/s:so,entry-entry selepas ni kompem2 la auto publish kan?hihihi.. takpe,saya dah tinggalkan semua yang terbaik untuk anda semua..tunggu saja ok:) suka la tu..ok,sayang anda!!
terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...