Sabtu, 2 Jun 2012

SEX DALAM BLOG?!! APA NIH!!



balik dari bengkel St. John, rehat-rehat dan usha blog tersayang. terkejut yang amat bila lihat iklan yang disiarkan melalui Nuffnang. apa ni? kan dah janji takkan iklankan benda-benda macam ni? why Nuffnang? why??!

tapi bila double cek, baru perasan.. hehe.. iklan SOX sebenarnya... baru nak mengamuk.. sudah lah Fadwa, semua orang takkan percayakan kau dah lepas ni.. tapi serius mula-mula ingatkan iklan benda alah tu! cuba korang tengok sekali imbas.. ada kan? (fine,korang tak percaya jugak!)


maklumlah, mata dah tak bermaya sekarang ni, jarum jam pun dah nak bertemu di destinasi 12 malam dah.. minta maaf ye semua! peace ^_^

p/s: tak sedar diri aku pun guna Pelan SOX jugak.. malu~~

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...