Selasa, 23 Mac 2010

~meOWww....nGApp!~

tolong lah..aku tak tau cmne nk layan budak sekor nie..da la makan banyak,pastu bila kenyang,lari2 satu umah..ingat umah aku ni playground ke??bila dah start galk dia,kaki tangan orang pn leh jadi mangsa..da la gigit btol2,sakit tau tak??!!ko ni kanibal ke apa ha?!hish,x paham aku..tapi bila ayah balik,wat2 manja lakkk...hamboiiii..ingat aku akan tergoda dengan kecomelan ko??da la muke cam rimau,mjur kecik je,kalo x,da lama aku kol Jabatan Haiwan Liar tau tak.. hehehe..sebenarnya,aku pun sayang dia..ngee~


aku pelik,cmne dia leh tido sebelah tv??


yang ni dah wat mak bising..


aku memang tak puas ati ngan ko..nasib bek ko comel dan kekadang aku pn tergoda ngan kecomelan ko tue,tapi who care?! fuhhh...sabar,sabar...just a cat ok..saat aku taip entry nie,dia ngah tido..aku just dapat jeling je dari jauh..geram tol!



apapun,kucing nie memang da tak bleh dikawal..tunggu la nanti..siap ko..


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...